FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian

  • masa pelepasan:2024-04-28 20:20:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:428
  • Penerangan pantas:

    Fu,Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif be

Kandungan artikel

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

FuThe price difference of villa elevators can be very significant depending on different grades, configurations, capabilities, imports, and domestic products. Harga kira-kira lif rumah tangga grad berbeza boleh rujuk kepada julat berikut.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

IkireSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.


FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian



Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu,FuTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Eksperimen profesional, jangan meniru!

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

biaya produksiSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi,FuFully automatic reclaimer, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian



High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Kesimpulan ujianGelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Lif penglihatan, dinding kereta, lif untuk penumpang untuk penglihatan.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

FuIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, dan menerbitkan maklumat industri,FuPlatform mengangkat bebas halangan menegak, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


BegoroMaklumat produk lain
  • SunanPengubah Biro KuasaTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

    SunanPengubah Biro KuasaTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

  • Lapangan terbang DublinKendaraan platform hidraulikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    Lapangan terbang DublinKendaraan platform hidraulikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • Lapangan terbang DublinPaksi penerbangan tetap hidraulikTeknik perlindungan permukaan

    Lapangan terbang DublinPaksi penerbangan tetap hidraulikTeknik perlindungan permukaan

  • InisJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBahan utama untuk pembinaan industri

    InisJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapBahan utama untuk pembinaan industri

  • InisBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatTrend pembezaan pelarasan harga tet

    InisBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatTrend pembezaan pelarasan harga tet

  • InisMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    InisMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

    Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

  • MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

    MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

  • segera:Peringatan: Maklumat FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian memberi anda FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian oleh syarikat kami, perkhidmatan FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian. FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FuMesin pembukaan hidraulik bergerakDalam kerugian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!